Hakkımızda

Şirketimiz Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey...

Vizyonumuz

Vermiş olduğumuz hizmetleri her geçen gün daha da üst seviyelere çıkartarak sizlere yaşamınızın her noktasında yardımcı olabilmektir.

Firmaların arzuladıkları değerleri en verimli şekilde sunabilmelerini sağlamak vizyonuyla yola çıkan Sesta, son teknoloji altyapısı, deneyimli insan kaynağı ve yenilikçi iş modelleriyle kurulduğu günden bu yana müşterilerine ve iş ortaklarına beklentilerin ötesinde hizmetler sunabilmektir.

Misyonumuz

İletişimde ihtiyaç duyduğunuz anlarda yanınızda olmak, verdiğimiz tüm telekomünikasyon hizmetlerinde üstün servis kalitesi ile öğrenmek istediklerinizi en etkin biçimde sizlere sunmak.

Çağrı merkezi ve dış kaynak kullanımı sektöründe farklılaşıp, sektöre yön veren bir oyuncu haline gelmek, farklı sektörlerden kendi alanlarında lider olan kuruluşları portföyüne eklemek. İnovatif iş modelleri ile sadece çağrı merkezi değil, İş Süreçleri ve katma değerli hizmetler alanlarında da müşterilerine hizmet verirken insana ve teknolojiye yaptığı yatırımlarla, konusundaki uzmanlığını yaymaya ve değer yaratmaya devam etmektedir.

Kalite Politikalarımız

  • Sesta olarak,hizmet verdiğimiz çağrı merkezi sektöründe “İyi olmak yetmez daima en iyisi olmak lazım” düsturu ile müşteri talebini ve beklentilerini zamanında ve doğru olarak karşılamak ve rakiplerimizin ulaşamadığı mükemmellikte hizmet sağlamak..
  • Araştırma ve geliştirmeye önem vererek ‘Dünya Kalite Yeterliliklerinden ve Gelişen Teknolojiden’ asla geride kalmamak..
  • Yasal şartlar ile standart şartlarına uymayı,içinde yaşadığımız topluma ve üçüncü kişilere karşı bir taahhüt olarak kabul etmek,
  • Hiç geri adım atmaksınız sürekli öğrenme yolu ile hizmet ve personel kalitemizi mümkün olan en üst düzeye çekmek, sürekli iyileşmeyi temel felsefemiz olarak belirlemek
  • Koşulsuz iç ve dış müşteri memnuniyetini sağlamak temel politikamızdır.

Bilgi Güvenliği Politikası

Plus Holding ve çalışanları olarak, Bilgi güvenliğimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik her türlü riski yönetmek amacıyla;

  • Kurumsal bilgileri, personel özlük bilgilerini, müşteri verilerini (finansal veriler, kişi bilgileri...) değerli ve kritik kabul etmekte ve bilgi güvenliği ile ilgili yasaların gerektirdiği zorunlulukları yerine getirmeyi
  • Kurumsal faaliyetlerimizin gerçekleşmesinde kullanılan bilişim hizmetlerinin kesintisiz devam etmesi, kişisel ve özel verilere erişimin sadece yetkili kişilerce erişilebilmesi amacıyla gerekli altyapıyı sağlamayı ve gerekli güvenlik tedbirlerini almayı
  • Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO/IEC 27001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante etmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
  • Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uymayı,
  • Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmeyi,
  • Bilgi güvenliği farkındalığını artırmak amacıyla teknik ve davranışsal yetkinlikleri geliştirecek eğitimleri gerçekleştirmeyi Taahhüt eder. Uyguladığımız diğer yönetim sistemleri ile birlikte bütünleşik bir şekilde yöneterek, Çağrı Merkezi, Rehberlik ve Katma Değerli Numaralar sektöründe bilgi güvenliği açısından öncülüğümüzle örnek bir kuruluş olmak için tüm gücümüzle çalışırız.

Referanslar

  • Turkcell
  • Vodafone
  • Türk Telekom Mobil
  • Acunmedya
  • Tv8
  • Üzümcü Teknoloji
  • Ttnet
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients
  • Clients