Kariyer Olanaklarımız

İşinizde yükselmek, Sesta’da mümkün!

Peki nasıl? Çalışan adaylığından merdivenin üst basamaklarına kadar çıkan süreçlerimizi sıralayalım;

İşe Alım Süreci

Bir çalışan ihtiyacı doğduğunda, bu durum ilgili birim yöneticisinden İnsan Kaynakları birimimize iletilir.

Bizler de, ihtiyaca yönelik nitelikleri belirler ve bu yönde arama çalışmalarımıza başlarız. Gerçekleştirilen başvurular arasından, ihtiyaca yönelik özgeçmişleri ayrıştırır ve ilgili birim yöneticisi ile birlikte bir mülakat takvimi oluştururuz.

Gerçekleştirdiğimiz mülakatlar sonucunda ihtiyaca yönelik en uygun adayları belirler, teklifimizi sunar ve olumlu cevap almamız halinde çalışmaya başlarız.

Adaylarımızı değerlendirirken, takım çalışmasına yatkın, gelişime açık, dinamik ve alanında fark yaratacağına inandığımız kişilere öncelik tanırız.

Performans Yönetimi

Çağrı merkezimizde, çalışanlarımızın performansları her ay ölçümlenir ve yılsonunda değerlendirilmek üzere arşivlenir.

Her çalışanımızın, görevine özgü bir iş tanımı bulunur. Birim yöneticileri ve İnsan Kaynakları birimi, çalışanların bu iş tanımlarına gösterdikleri uyumu ölçümler ve birimlerinde çalışmaktan mutlu olup olmadıklarını gözlemler. Böylece, çalışanlara özgü bireysel kariyer planları oluşur. Bu planlar çerçevesinde eğitimler planlanır, teşvik edici çalışmalar gerçekleştirilir.

Her yılsonunda, “Yılın En’leri” seçilir ve teşekkür belgeleri törenle dağıtılır.

Terfi ve ödüllendirme işlemleri de, performans ölçümlerine göre gerçekleştirilir

Çağrı Merkezi Ödül Sistemi

Çağrı Merkezi birimi ile İnsan Kaynakları birimimizin ortak çalışması olan bu sistem, çağrı merkezi çalışanlarımızın bir ay içerisindeki çalışmalarının ölçümlenmesi sonucunda Plus Puan kazanmalarını sağlar.

Çalışanlarımız, Plus Puan’larını biriktirerek çeyiz setlerinden, iki kişilik tatillere kadar ödül toplayabilir, Plus Puan’larını keyifle harcayabilir!